top of page

Spotkanie z Martyną Wojciechowską

23 sierpnia 2013 roku był dla mnie dniem wyjątkowym. Znalazłam się na warszawskim Żoliborzu w „Klubokawiarni Podróżnik” na warsztatach podróżniczych z Martyną Wojciechowską. Udział w szkoleniu był wygraną w konkursie podróżniczym „Dookoła świata z Axa”. Znalazłam się w dziesiątce najwyżej nagrodzonych. Oprócz nagrody głównej- warsztatów, otrzymałam profesjonalny plecak. Gratisem do tego była możliwość wymyślenia swojego hasła, które Axa wypisała na przodzie plecaka. Mój otrzymał napis wymyślony przez syna- Jestem plecak…James Plecak. Jak się później okazało, plecak miał przygody na miarę Agenta 007.

Wygrałam krótką relacją z pobytu w Oazie Liwa w Zjednoczonych Emiratach Arabskich na Festiwalu Daktyli. Obszerniej o tym wydarzeniu wcześniej pisałam w swojej pracy dyplomowej, której część III zawiera również spostrzeżenia i obserwacje z moich wielokrotnych wypraw do Afryki. Inny nagrodzeni opisywali wiele zakątków naszego globu w sposób kreatywny, dołączając zdjęcia i filmy ze swoich wędrówek i wyjazdów.

Martyna opowiedziała nam o swoich wyprawach, uniesieniach, doświadczeniach. Zainspirowała i zmotywowała do dalszych poszukiwań siebie w świecie pełnym tajemnic. Niesamowita osoba z bagażem szacunku do innych, z pasją graniczącą z niemożliwym, a jednak! Nauczyła wielu praktycznych spraw- np. pakowania toreb do podróży,robienia listy przydatnych rzeczy, mówiła o bezpieczeństwie w czasie wyjazdów. Nawet napiła się z nami kawy…..a potem ….moje życie już nie było takie same. Chcesz zobaczyć więcej zdjęć, kliknij tutaj.

bottom of page