top of page

„O ile mniej ciekawy byłby świat bez tajemnic”

„O ile mniej ciekawy byłby świat bez tajemnic”

Rozpoczęłam słowami Włóczykija do Muminka. Z tej przemiłej bajeczki dla dzieci uwielbiam jeszcze jeden urywek dotyczący kreatywnego spędzania czasu: "Można leżeć na moście i patrzeć, jak przepływa pod nim woda. Albo biegać i brodzić w czerwonych botach po mokradłach. Albo zwinąć się w kłębek i przysłuchiwać się, jak deszcz pada na dach. Bardzo jest łatwo miło spędzać czas". Zapanowała moda na blogach na pisanie inspirujących cytatów. Ja więc, żeby nie być z modą na bakier, zebrałam dla Was kilka myśli.

Podróżowanie jest jak flirt z życiem. To jak mówienie: zostałbym, bo Cię kocham, ale muszę iść; oto moja stacja. - Lisa St. Aubin De Teran

Podróże za każdym razem dają mi coś nowego, zarówno w spojrzeniu na świat, jak i w ocenie ludzi. Pod kątem obserwacyjnym zupełnie zmieniają perspektywę. - Martyna Wojciechowska

Podróżowanie ma raczej więcej wspólnego z doświadczaniem pewnych rzeczy niż z oglądaniem ich. - Nicholas Sparks

Buty najtańszym środkiem transportu więc podróżujmy, póki życie nie przykuło nas do łóżek. - Myffa90

Daleka wyprawa jest jak sen, pełno w nim obcych miejsc, chodź tak na prawdę podróżujemy daleko by odnaleźć coś bardzo nam bliskiego. - Kedar

Nie podążaj tam gdzie wiedzie ścieżka. Zamiast tego pójdź tam gdzie jej niema i wytycz szlak. - Ralph Waldo Emerson

Nawet najdalszą podróż zaczyna się od pierwszego kroku. – Lao-tzu

Jeśli człowiek rodzi się ze skrzydłami, powinien zrobić wszystko, żeby się nimi posłużyć i latać. - Florence Nightingale

Nieważne skąd pochodzisz, ważne dokąd zmierzasz. - B. Tracy

Załączam zdjęcie z cynamonem przywiezionym z wyprawy do Ekwadoru. Piję pachnącą, świeżo zmieloną kawę w ręcznym młynku i przygotowuję dla Was nowe opowieści z mojej podróżniczej drogi. Do zobaczenia na trasie.

IMG_4185.JPG

bottom of page