top of page

Kufer Podróżnika

"Kufer Podróżnika” to inspirująca stronka na facebooku.

Myślę, że przebywanie tam dostarczy Wam wielu pozytywnych wrażeń. Warto tam zaglądać! Ja często grzebię w tej czarodziejskiej skrzyni. Kufer prowadzi również sklep z orientalnymi upominkami. Sama zakupiłam oryginalny notesik. Dotarł do domu i jest mu u nas nieźle. Zresztą sami przeczytajcie:

Drogi, bezcenny Kufrze,

było mi u Ciebie dobrze. Oglądano mnie, podziwiano, ale w końcu wybierano inne gadżety. Słyszałem jak mówili, że jestem za ładny, żeby po mnie pisać. Za to teraz znalazła się osoba, która mnie adoptowała. Mam nowy dom!! Wyobraź sobie, że będę zapisywany na stole przykrytym ręcznie wyszywaną serwetą. Kwiaty wymalowane na lnie uśmiechają się do mnie, a listki podziwiają moje ubranko. Na noc będę chowany z innymi sekretnymi, starymi kalendarzykami .W dzień zaś mam nowych kolegów- muszelki z mórz odległych, kamyczki z Portugalii, dzbanuszki z Emiratów, naczynka z Maroko, szyszki z lasów piniowych, puzdereczka arabskie, świeczki miodowe, listy w butelkach. Och- a ja się martwiłem, że nikt mnie nie pokocha. Pozdrów ode mnie cały Twój sklepik. Kocham go.

Mały, głupiutki Notesik z Pętelką na Guziczek.

IMG_4452.JPG

bottom of page